ÚVOD

16.02.2011 12:04

 

Vitajte na mojej stránke.

Túto stránku som napísala v mene môjho úžasného kanárika - samičky Neli. Toto malé, milé, žltučké stvorenie mi robí spoločnosť a ja sa zase o ňu starám. 

Dúfam, že na tejto stránke nájdete veľa tipov a inšpirácií ako vyčariť úsmev aj na síce nemej tváričke kanárika a taktiež tu nájdete informácie o chove našich malých spoločníkov.

Vysvetlivky: v rubrike NAPÍŠTE NÁM mi napíšete na môj e-mail, v NOVINKÁCH vám budem podávať najnovšie správy a novinky, v KNIHE NÁVŠTEV nájdete diskusné fórum, kde sa ma môžete všeličo spýtať, v PRODUKTOCH budú  rôzne hračky čo som doma vyrobila a tým sa môžete inšpirovať, OTÁZKY A ODPOVEDE  sú asi jasné -ja vám napíšem najčastejšie  otázky o chove a problémoch kanárikov a k tomu vám dám aj odpovede, no a v ďalších nájdete informácie o chove.

 

A ešte som vám tu chcela napísať, že niekedy sa tu nezobrazujú nové články - tak chvíľu klikajte na tú istú rubriku, stačí pár krát.

 

Vaša  Neli.