Rok 2012

31.12.2012 18:44

Milí čitatelia, v prvom rade sa vám chcem veľmi pekne poďakovať za to, že ste navštevovali moju stránku. Návštevnosť v tomto roku po veľkom poklese nakoniec stúpla:

Tento rok nám priniesol aj:

  • Oslavu prvých "narodenín" našej Lili, a Neli oslávila u nás 3. rok 
  • Novú literatúru o kanárikoch
  • Veľa nových článkov, ktorými som obohatila moju stránku
  • Pripravila som pre vás aj ďalšie rubriky, vedomostný test či prieskum krmív
  • Stránka prešla aj rôznymi zásadnými zmenami
  • Samozrejme sme s našimi kanárikmi prežili koniec sveta :D
  • Prešli sme si aj rôznymi nepríjemnými situáciami ako strihanie pazúrikov, či veľké "upratovanie" pred Vianocami, z ktorého (bola najmä Lili) boli moje kanáriky dosť vyšokované :)

Milí čitatelia a chovatelia kanárikov,

Do nového roku vám (a vašim zvieratkám) chcem zaželať veľa šťastia, zdravia a veľa úspechov v chove kanárikov. Chcem sa poďakovať aj mojim kanárikom, ktoré ma naučili byť aspoň o trochu viac zodpovednejšou a najlepšie na nich je, že oni sa na vás nikdy nehnevajú, či vás nenechajú v štichu :)

 Šťastný nový rok !!