Malá BIO záhradka - alebo "recyklácia" odpadu :)

01.08.2012 11:12

Asi pred vyše týždňom som urobila jeden malý pokus. Kanáriky som mala na terase a bolo okolo 6 hodín večer. Išla som im dať žrať, ale mali plné misky nevyzobaných semienok a vylúpených šupiek. Tak som obsah misiek vysypala do skalky na terase a prikryla som to hlinou. Včera som dávala kanárikom žrať tiež na terase, išla som to vysypať a všimla som si, že tie semienka vyrástli. A tak som si hneď urobila ďalšiu "záhradku" :) Môžete to skúsiť. Ani som to nepolievala :) V zime, by sa to dalo nasadiť do kvetináča. Je to dobrý nápad, pretože využijete odpad, a pritom rastlinky môžete dávať kanárikom ako zelené krmivo:) Je to niečo také, akokeby ste robili naklíčené zrno vo vate, len tu v hline má rastlinka väčšiu oporu. 

Moja BIO záhradka: