Nespokojnosť

23.06.2015 19:17

Milí čitatelia, 

v poslednej dobe sa na stránke rozmáhajú prejavy nespokojnosti. Touto cestou by som vám len chcela oznámiť, že nie vždy mám čas stránku pozrieť, skontrolovať a odpisovať na vaše otázky a komentáre. Rada by som vás poprosila o to, aby ste si pred tým, ako nejakú otázku položíte, najprv k danej otázke niečo zistili a naštudovali, napr. tu na stránke (ak informácie nenájdete tu, pozrite si iné stránky) alebo v diskusii - otázky sa často opakujú a preberajú viackrát. Väčšinou sa potom netreba nič pýtať. 

Ďalšou vecou je netrpezlivosť. Ako som už spomínala vyššie, som študent a nie vždy si na stránku nájdem čas, takže sa môže stať, že na vaše otázky neodpoviem hneď. Odpoveď na svoje otázky čakajte maximálne do týždňa. 

Dúfam, že sa situácia upokojí a aj naďalej budete moju stránku navštevovať. 

Ďakujem za pochopenie.